40 lat (1976-2016)  
 

zajęcia:  piątki       godz. 16.45 

Zajęcia prowadzi : Marta Michalska   (dyplomowany instruktor fitness,pilates, jogi dla dzieci z elementami kinezjologii edukacyjnej)

1.jpg

Gimnastyka i elementy jogi. To zajęcia dla osób początkujących, które chcą rozpocząć lub rozwijać aktywność ruchową, ale niekoniecznie wyczynową.PILATES, może ćwiczyć większość z nas To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów.Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała: od młodzieży po starsze osoby, kobiety i mężczyzn, sportowców i amatorów.PILATES to ćwiczenia przyjazne także osobom z niektórymi problemami zdrowotnymi. Jest między innymi zalecany tym, którzy cierpią na różne zwyrodnienia i wady kręgosłupa. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup.

PILATES dla zestresowanych, cierpiących na brak energii - pomaga wracać do zdrowia.Nie tylko koi duszę, zmniejsza napięcie, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pomaga wracać do pełnej sprawności.

PILATES dla leniuchów i osób początkujących- jako niewymagająca dobrej kondycji i formy, zachęca do uprawiania sportu także tych, którzy ruszać się nie lubią. W ćwiczeniach można odnaleźć spokój i rekals, zapomnieć o problemach dnia codziennego. Po zajęciach nie czujemy się wyczerpani, a pełni energii.

PILATES dla dbających o sylwetkę - ten rodzaj ćwiczeń jest idealny dla osób, które chcą "wypracować" sobie silniejsze mięśnie brzucha i wyrzeźbić sylwetkę. W porównaniu z innymi treningami nie trzeba mieć dobrej kondycji i poczucia rytmu, by nadążyć za instruktorem.

Do pobrania:

- REGULAMIN

- DEKLARACJA UCZESTNICTWA